jannyleenheer.reismee.nl

Van Emmelshausen naar .....

Helaas erg laat aangekomen op de camping. Gelijk onweersbui terwijlde tent nog niet een stond. Net gegeten dat kon nog net onder een afdak. Het is droog. We gaan kijken of we de tent kunnen opzetten.

Morgen meer. Dag

Henriette Beukert

Wat een pech kun je hebben. Terwijl wij binnen zitten in de airco wordt het de komende dagen een stuk koeler tijdens jullie fietstocht. Door het dagelijks lezen van jouw belevenissen op de fiets is bij ons ook het fietsvirus ontstaan. Over een dag of tien fietsen we naar de Spaanse grens. Tot die tijd blijven we je volgen!

Truus

Daar wordt je niet vrolijk van. Een tent opzetten in de regen. Sterkte bij de ongemakken van het weer. Misschien is het morgen weer beter. Fiets ze.

Janny Leenheer

. We hebben gewacht tot het droog werd ik lig op mijn bedje. We hebben veel lol gehad. .

Marja

Idd erg warm vandaag maar s avonds flinke regenbui gehad Gonny ontmoet in de stad je krijgt de hartelijke groeten en ze maakt zich zorgen om je en hoopt zo dat alles goed gaat ik ook natuurlijk fijn om te horen dat je zo gelachen hebt we duimen dat het droog blijft voor jullie dikke kus

Leen.

Super, Alles kledder nat en toch lachen. Dat is DE mentaliteit. Proficiat!.

Hetty en Renée

Stoer hoor! Mooi dat je je goede humeur kunt houden. Daarna lekker geslapen en gezond weer op. Aan elke moeilijke weg of regenbui komt altijd weer een eind. M.a.w houdt goede moed.

Hetty en Renée

Stoer hoor. Knap dat jullie je goede humeur bewaren. Je moet maar denken aan elke moeilijke weg of regenbui komt ALTIJD weer een eind