jannyleenheer.reismee.nl

Rome, veni,vidi, foetsie

Naar John. R. Die zo leuk veni, vidi, fietsi had gemeld toen wij de fietstocht beeindigd hadden op het Sint Pietersplein.

Ja we wachten op het vliegveld om naar huis te kunnen vliegen.

Uiteraard niet zonder stress. We zouden half zeven opgehaald worden. Staan we beneden met de bagage, gaat het luik open van Bianca, de verhuurster. Sorry het is half acht en toen werd het bijna tien voor acht. Dat halen we niet zei Gerda.

Maar Andrea, de bestuurder reed ons tot voor de Terminal. En binnen ging het razendsnel. Kan Schiphol weer van leren.

De koffie met chocolade brioche was ook heerlijk.

Rome we hebben een mooie, bijzondere week gehad.

De fietsreis was het allermooiste.

Loura en Sikke

Haha, mooie woordspelingen ?

En wij zullen nu in het welbekende zwarte gaat gaan vallen nu wij jullie bijzondere dagelijkse reisverhalen moeten missen. Hoe moet dat nu verder? ?

Goede reis dames en tot gauw weer eens ziens in het wat koelere Nederland. Zwaai zwaai van ons.

Riet

Ik voel het ... je bent weer dicht bij ons en ik zie dat jouw naam voor donderdag op onze mee eetlijst genoteerd staat, oh ons Nederland is meteen weer een stuk rijker en zie de zon schijnt? Janny ik maak in jouw verhalen nog een keer gebruik om je ontzettend te bedanken voor het mee fietsen en de wandelingen in jouw onvergetelijke reis. Jij bent aan het eind waar het begint een handdruk als afscheid of als welkom wie het weet zal het zeggen, het was in iedergeval taal uit het lichaam binnen handbereik voor wie het maar wil, jij schreef om terug te kunnen lezen wat er gebeurde onderweg en tegelijkertijd waren we dicht bij je. Fijn dat je er bent!