jannyleenheer.reismee.nl

Dag 1

Vanmorgen met de trein naar Zwolle. Uitgezwaaid door vriend Leen. Drie vriendinnen reden mee tot Zwolle. Daar kwamen nog twee vrienden bij. Gelukkig konden onze fietsen mee in de trein. We waren niet de enigen met een fiets. En wat voor een fiets. Het zijn ware pakfietsen. Volgeladen. In Nijmegen begon dan de tocht.

Door de Ooijpolder naar Ooij, prachtig natuurgebied, Gennep. We bekeken een witte strakke kerk in Groesbeek. Een schattig kapelletje in Afferden. Veel bossen en velden met dahlia's, hosta's, pompoenen en rozen. Ook hier heeft de warmte van afgelopen weken de maisvelden geel gekleurd.We zagen een kasteel in Welk.

In Blitterswijk staken we met een pontje de Maas over. Leuk hoor!

Toen maar even de mensen van Vrienden op de Fiets gebeld dat het wat later werd dan gedacht. Het was geen 60 km van Nijmegen naar Grubbenvorst; het bleek uiteindelijk 89 km. Gelukkig had Gerda lekkere salade meegenomen. Hoefden we na aankomst de deur niet meer uit. We kregen een kop koffie en bleven nog even praten.

Arnold

Heel goed Janny en Gerda!

Ga zo door,
Arnold

Martha

Leuk zo je eerste verslag te lezen van deze gedenkwaardige reis. En fijn dat de eerste tocht goed is verlopen. Hoop nog veel van je lezen. Groeten aan Gerda Lfs Martha

Hetty en Renée

Wat schrijf je gezellig. Wij verheugen ons nu al in jullie wel en misschien een beetje wee. Succes morgen. Lieve groet uit Boerenbond in Vlagtwedde.

Truus

Goede start van de fietstocht. Leuk om je verslag te lezen. Geniet van de reis!

Eric

Hallo Janny en Gerda , top gedaan de eerste dag 89 kilometer, ik zou zeggen slaap lekker en morgen veel suc6 met de tweede dag liefs en een dikke knuffel ❤️?❤️?❤️

Jennie

Zo dames, dag 1 in de pocket ?Op naar de volgende etappe ???

Marion

89 km!! Asjeblieft. Chapeau meisjes. Alle lof. En wat een mooie tocht al meteen de 1e dag. Leuk met dat pontje. Dat hebben wij ook al eens gedaan.
Lekker slapen en morgen gezond weer op.

Francis en Wim

Wij kijken al uit naar je volgende verhaal.Veel fietsplezier.?

Diny Petter

Hallo Janny,
Wat leuk dat je nu echt gestart bent en heel bijzonder dat ik mag meekijken! Een prachtig eerste verslag. Ik verheug me nu al op het volgende.
Ik wens jullie een hele goede reis!
En wat heerlijk dat het weer goed is!!
Groetjes van Diny

Patricia

Zo wat een afstand gelijk de eerste dag! Leuk om te lezen hoe het is gegaan. Heel veel plezier

Elvira

Dag Janny, wat heb je dat weer leuk opgeschreven. Ik zie het helemaal voor me. De kop is er af! Goed gedaan! Een mooie eerste dag en een goed begin. Hartstikke trots op jou! Ik kijk uit naar je volgende bericht. Groetjes aan Gerda! Liefs, Elvira

Jacques van Loenen

Hoppa Gerda en Janny de start is gemaakt:) vanaf vandaag gaat het echt beginnen, jullie verlaten het platte Nederland, Duitsland in te rijden, heel heel veel succes.

Jeannet

Na onze zeer bijzondere ontmoeting op mijn Pieterpad avontuur, ga ik jou volgen op juliie Rome reis. Leuk!

Joke

Een fantastische eerste dag. Plekjes waarvan je de naam tevoren misschien niet eens wist, vriendelijk, kleinschalig. Maar dan toch een rit die de helft langer was dan gepland.... Hopelijk zitten jullie weer fris op de fiets! Fijne dag!

Loura en Sikke

Jullie hebben al veel moois gezien op jullie eerste fietsdag! Goeie voorbode voor de komende weken. Veel plezier ook vandaag weer Janny en Gerda. Mooi voor ons om op deze manier met jullie mee te kunnen reizen, en dan zonder zadelpijn ?