jannyleenheer.reismee.nl

Verdere voorbereiding

Het is zondag en ik zit met mijn fiets in de trein naar Dalfsen. Vandaar fiets ik naar Zwolle om mijn vrienden te ontmoeten. Behalve het uitproberen van de fiets in de trein, krijg ik van Gerdat de keukenspullen mee. Die kan ik in mijn fietstas doen, zodat ik komende week de boel kan organiseren.

Trouwens de fietsvakantie is van

18 augustus tot 29 september 2018

Marion

Zie zo!! Dat is alvast gelukt. En alweer een stukje ervaring rijker. Volgende week de spulletjes bij elkaar leggen en,,,,,gáán met die banaan?
Lekker gefietst vanaf Dalfsen? Ook een mooi gebied.
❤?

Ellis en Thieu Rutten

Het begint op te schieten. Best wel lang van huis.

Leen.

Hallo JNny.
Alles gelukt. En hoe is het met de conditie?. Vanmorgen in de tuin bezig geweest. Met de gieter en de bezem en de snoeischaar. En. Nu aan de koffie. Onder de parapluie.
Wat is het volgende trainingsnummer?. Niet te lang wachten.Want het wordt overmorgen koeler dan in de Alpen!.
Zet hem op.
Liefs, Luie Leen.

Riet

Ook vele “stuifmeelpaden” leiden naar Rome, deze heten jou van harte welkom Janny?

Rinie

Wat leuk Janny om een beetje met jou mee te mogen reizen. Ik zie dat je erg druk bent met alle voorbereidingen. Die maken deel uit van de voorpret natuurlijk. Heel veel succes, ik wens jou en je reisgezel een fantastische reis met veel mooie avonturen en ontmoetingen.

Loura

Was fijn jullie nog even te zien en te spreken, want het is best een lange tijd die jullie weggaan. Heel heel veel plezier zo samen op deze bijzondere fietsreis. Liefs en groetjes van ons.

Gerda

Hoi Janny,

Dankjewel dat ik met jullie mee mag reizen. Het lijkt mij een hele onderneming.
Heel veel succes en een fijne reis samen met Gerda je vriendin.
Groetjes.