jannyleenheer.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Janny

Reacties

Reacties

Marion

Heel veel voorpret en goede voorbereiding. We zullen je intensief volgen.

Eric en marja

Leuk , kunnen we mooi zien waar je bent leuk schoonzus -zus

Liefs van ons
Vinden het best spannend xxxxx

Francis

Ik kan niet wachten op foto's en wat jullie allemaal beleven. Heel veel plezier en groetjes aan Gerda.

Martha

De voorpret is ook leuk. Ik ben benieuwd naar je avonturen.

Martha

Er zit een tijdsverschil van twee uur heb dit verzonden om 22.01

Leen.

Hallo Janny.
Wat een goede trainingstemperatuur !. Zoiets kun je
Liefs
Leen.natuurlijk ook onderweg hebben.
Succes ermee. Ik weet nu dat het werkt.

Jenny

Janny, je zult heel veel denkwerk hebben. Spannend hoor.
Heel veel genoegen met de voorbereiding. We volgen je graag.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!