jannyleenheer.reismee.nl

Etappe 31

Alles goed met ons. Hadden geen bereik in Orte. We hopen vanavond bereik te hebben. Dan komen er twee verhalen.

Nu zijn we in vasanella geloof ik aan de koffie. Grote klim achter de rug. Mijn haar is er nat van.

Arnold

Rome nadert, de vlaggen worden al uitgehangen en de bazuinen gesmeerd....

Loura en Sikke

De laatste loodjes dames. Jullie zijn toppers! Bewondering voor al het klimwerk! Veel succes vandaag en morgen en geniet van het landschap en al het moois dat jullie tegenkomen. En jullie gaan Godelieve en haar man ook zien in Rome als het goed is. Leuk! Veel plezier met elkaar. Dikke zoen van ons voor jullie beidjes.

Henk en Bianca

Hallo Toppers! Inmiddels zien wij Rome op jullie kaart. Wij zijn trots op jullie. Geniet van het mooie landschap wat nog komen gaat. Heel veel plezier. Groetjes van de fanatieke wandelaars uit Zwolle.

Leen.

Nog even en jullie zijn in de Eeuwige Stad !. Ik voel de sensatie van toen nog. Nog een laatste klim. Natte haren wassen. En duik onder in die stad. Bij de eerste beste tramtour werd me de zak gerold. Hand op de knip.
Beiden een fantastische week gewenst.
Beiden van harte: Proficiat!.