jannyleenheer.reismee.nl

Ferrara

Dag rust. Nou ja rust!, een stad bekijken is ook vermoeiend. . Uitgeslapen tot halfnegen . Beetje geluierd, ook lekker.

Nu terwijl ik dit schrijf ben ik behoorlijk teut. We hebben na ons ontbijt de stad bekeken. Eerst dachten we wat een stad. Maar allengs bleek het de moeite waard er een dag te zijn gebleven. Een straat, moeilijk over fietsen, maar alla keien, palazzia diamanti, okay zal wel. Bijzonder.

Een enorm kasteel, vervolgens een Duomo, kerk dus. Sorry, het lukt me vanavond niet zo goed. Heerlijke dag gehad met veel moois. Naar het station geweest, want Gerda ziet het niet meer zitten om te fietsen in deze hitte. We kunnen met de trein naar Ravenna. Daar bekijken we de mozaïeken en gaan door op de fietsroute naar een hotel in Cestesnatico daar blijven we een dag om te zwemmen in de Adriatische zee. En dan weer verder. En ja ik Jan pas me aan.

Vanavond met zijn drieën gegeten ik had veel te veel rode wijn

En zuinig als ik ben,maak het op. Maar we gaan zo slapen en maken er weer een mooie dag van

Hoe dan ook, ik kom in ROME.




Reacties

Reacties

Jacques

Nou geen zorg drink lekker je wijntje, jullie prestatie is werkelijk fenomenaal, dus geniet en vooral houd vol, complimenten!

Arnold

Kennelijk smaakt de Italiaanse wijn uitstekend!
Geniet er maar lekker van,
Arnold

Martha

Mooie plannen en ik geef jullie groot gelijk geniet er maar van.

Ria

Jeetje Janny wat maken jullie veel mee! Zoveel mooie stadjes met al z'n bijzonderheden. Waar je altijd wel wat over kunt vertellen.
En onderweg mooie natuur en allerlei vogels en planten! En je kent er ook zo veel!
Top hoor!!
Het is heerlijk om jou verhalen te lezen. Je schrijft zo gezellig en naturel.
Wat een prestatie leveren jullie.
Wat kunnen jullie trots zijn op jezelf.
Nu al.
Laat staat als jullie in Rome aankomen!
Want natuurlijk halen jullie Rome!!
Morgen dus een stukkie met de trein.
Ook wel lekker lijkt me.
Maar....haha....eerst je roes uitslapen....(als de wijn maar lekker was....)
Liefs!

Riesje

Italiaanse wijn, heerlijk toch om die achter over te slaan.

Henriette Beukert

Ha die Janny, natuurlijk kan de boog niet altijd gespannnen zijn. Laat je maar eens lekker gaan! En dan met die warmte wat is dat zwaar. (Hier in de Algarve is het ook weer zo heet). Maar Rome komt vanzelf dichterbij...

Marja

Zo is het zus groot gelijk een lekkere neut op zijn tijd en je mag je zelf zeker belonen. Fijne dag morgen !????????

Marion

En als je 's morgens wakker wordt, die ochtend na de pret. Wie zit er dan te wachten op het matje voor je bed?
.........!
Hoop dat je terug kijkt op een heerlijke rustdag met heerlijke Italiaanse geneugten! Enne,,,,wees lief voor jezelf en ga niet over grenzen.

Gert

Fantastisch geschreven iedere keer weer ,net alsof je er zelf bij bent ! Je kunt wel een boek erover schrijven en nog geen lekke banden gehad ? Groetjes !

Ellis en thieu rutten

Dat jullie in Ro me komen is wel duidelijk, na zo'n dag als vandaag.
Zulke sterke vrouwen!!

Leen

Ik bereid een ontwenningskuur voor.

Hanneke.

Pamoet een flinke voorraad inslaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!