jannyleenheer.reismee.nl

Vervolg

Zo. Hier ben ik weer we hadden een ontzettend leuk gesprek met fietsers uit Bochum, Duitsland.

Ik weet na een biertje niet goed meer waar ik ben gebleven. Dus hou het kort.

De trein. Fietsen erin. Aardige conductrice. Ja eigenlijk de tassen er af. Doe maar 1 tas. Ja dan kan die kinderwagen erdoor. Probeer maar even. Ja hoor dat ging. Wij kletsnat zitten en dat hebben we dan ook een uur langer gezeten. Helaas door een vreselijk ongeluk. Toen we verder reden zagen we een auto die over de vangrail in het talud van de trein was gekomen. Airbags eruit. Gelukkig zei de conductrice reed er niet net een trein langs. Wat een schrik!

In Garmisch Partenkirschen aangekomen eerst een kop hete thee, het was droog dus hup naar de jeugdherberg. Na een hele rits slaapadressen te hebben gebeld, konden we gelukkig daar terecht. Twee stapelbedden. Kunnen we ieder onder slapen. Gegeten in de eetzaal. Borden en kopjes wegbrengen, de tafel schoonmaken met een doekje.

Morgen gaan we dan met de trein naar Seefeld in Tirol. Daarna verder fietsen. Hopen we.

Welterusten.

Loura

Wat een belevenissen weer, leuke en niet zo leuke, en best koud in natte kleding na zo'n tijd. Morgen eerst maar even bijkomen in de trein. Goed besluit. Lijkt me anders een hele klim. Goede nacht en plezierige reis toegewenst morgen. Liefs van ons. Jullie zijn toppers!

Marja

Nou wat ontzettend jammer die regen maar jullie houden goede moed he morgen schijnt vast het zonnetje weer (dat hoop ik echt voor jullie) .
Hele fijne dag morgen en succes met de trein. ??????????????????????????????????????????????????helpt vast zoveel zonnetjes !

jennie

Geniet van jullie treinreis naar Seefeld. En hopelijk een zonnetje ?Carpe Diem??

Marion

Go wat een pech steeds die regen. Durf haast niet te vertellen dat wij zulk prachtig zomerweer hebben. Maar kop op!! Ook vanuit de trein zijn de bergen majestueus. En ineens ben je dan weer een heel stuk verder en er komen nog meerdere stevige "klimmetjes". Wordt vast ook weer een bijzondere ervaring.
Fijne dag en kom veilig aan!

Joke

Wat jammer van de regen, het meeste valt weliswaar ernaast, maar als je doorweekt bent maakt dat zelfs niet meer uit. Maar ik bewonder jullie hoe flexibel jullie je aan proberen te passen aan alle omstandigheden die op jullie weg komen! En in het onverwachte liggen soms wel heel leuke momenten!