jannyleenheer.reismee.nl

Idem

Ja jullie zijn natuurlijk nieuwsgierig naar onze belevingen vandaag

Aardig hotel, goed geslapen, prima ontbijt. Maar we zagen het natuurlijk al: regen.

En dat hield maar niet op. Afschuwelijk!

Laten we maar een rechtstreekse route nemen. Wel over een fietspad, want zaterdag middag, druk op de wegen. En we konden beter op de route blijven, want dat ging mis. Ook veelal over steenslag paden en dat is niet prettig in de regen. Dus nauwelijks iets gezien. Koeien met bellen, bloemen, wilde waterstromen. Dorpjes met mooie kerkjes. Weinig koffie gelegenheid.

Omdat we ondertussen doornat waren, waterdicht houdt op een gegeven moment ook op, besloten we de trein naar Garmisch Partenkirschen te nemen. Nou dat was me ook een ervaring. Drie kwartier wachten; hij rijdt eens in het uur. Een oude dame zei: hij komt op het andere perron over vier minuten. O jee, hoe kwamen we daar. Niemand had tijd. Wij rondom. Te laat. Even stop.

Jacques van Loenen

Geweldig, ondanks soms de obstacles op het pad zoals vandaag hebben jullie eventjes in 14 dagen tijd om en erbij ruim 800 kilometertjes onder de wielen, absolute super klasse :) Houd vol !!!

Riesje

Ach jammer dat het zo regent. Ik ben wel benieuwd naar jullie treinreis.
Sterkte hoor,

Henriette Beukert

Iedere nieuwe dag laat zich niet voorspellen. En jullie houden stug vol en al over de helft van de reis. En wij zijn ook iedere dag weer nieuwsgierig naar jullie belevenissen, maar dat geldt zeker ook voor jullie zelf. Veel fietsplezier en op naar Seedorf!

Tia

Wat een leuke foto van de fiets in de trein, een zware bepakking of lijkt dat zo.
Jammer van de regen, maar eenmaal de bergen over, komt de ZON โ˜€๏ธ?
Veel sterkte, jullie zijn Super.

Ali

Hallo Leni, net terug van een fietsvakantie in Noord-Brabant.Ook wat kilometertjes afgelegd, maar dit is niet in verhouding met de jouwe.Maar daar gaat het natuurlijk niet om. Hoeveel kilometers hebben jullie intussen afgelegd?Ik had een week in te halen en heb met plezier รจn bewondering jullie verslagen gelezen.Succes maar weer.

Ali

O, jeetje, nu zie ik dat ik Leni typ i.p.v. Janny.Komt vast door je achternaam.Sorry!