jannyleenheer.reismee.nl

Leeheim naar Kleingemünd

Zo heette het plaatsje waar we gisteren aankwamen. Ik wil nog even kwijt dat ons afscheid met Gaby en Heimat heel bijzonder was. Eerst al het gebed bij het ontbijt waarin Heinar vroeg om onze bescherming en goede tocht. Dan dat ze ons een eind op weg brachten over een oude spoorlijn. We kwamen via een afdaling in St.Goar. Vandaar via Bingen waar ik jaren geleden met Frans een tuintentoonstelling bezocht. Er zijn nog altijd prachtige borders.

Het weer was fantastisch. Iedereen verklaarde ons voor gek op een jonge vrouw na, die dat ook graag zou willen doen. Drie kinderen had ze bij zich. Ik zei ik ben 70. Je hebt nog tijd zat!

Tot zover over gisteren. We hebben ontbeten. De fiets staat nog op te laden.

Groeten van Janny en Gerda

Reacties

Reacties

Marion

Indrukwekkend Janny en ook weer vele herinneringen. Succes vandaag en kom veilig weer aan!

Jacques van Loenen

Indrukwekkend en geweldig Janny, hoe je iedereen up to date op de hoogte houd, de weg naar Rome is nog lang echter met deze spirit komt dat vast en zeker met jullie goed, houd vol.

Arnold

Hallo Janny en Gerda,
Heel fijn om iedere dag een berichtje van jullie te ontvangen. Ik probeer altijd jullie route op de kaart en Google Earth te volgen.
Ga zo door met fietsen maar ook met berichtjes te sturen.
Hartelijke groetjes van Arnold

Janny Leenheer

Ben blij met jullie berichtjes. Geeft kracht! We gaan nu op weg naar weinheim. Daar heb ik een benb gereserveerd. Dus niet naar de plaats in het verhaal. Dag

Ali

Hallo dappere fietsers,
Wat hebben jullie al veel kilometers afgelegd. Op schema? Ik ga een weekje weg en benieuwd hoever jullie gekomen zijn in de komende week.Mooi gebied rond st.Goar .Geniet met volle teugen en hou je taai!

Joke

Elke dag verheug ik me op je ervaringen. (Je schrijfstijl is trouwens ook heel fijn om te lezen). Ik hoop dat jullie nog een poosje goed weer zullen hebben! Dus geen hoosbuien, gladde wegen, onweer. Geniet van al jullie bijzondere momenten!

Henk en Bianca

Hallo Janny en Gerda, wat ontzettend leuk om ons allemaal dagelijks deelgenoot te maken van jullie fietsreis naar Rome. Geniet van die mooie momenten!

Mariet.

Dom, dat ik je berichten en mooie verhalen vandaag pas he gelezen. Echt leuk.

Marja

Wat een lieve mensen heb je ontmoet en lekker geslapen daar heerlijk nou dat geeft zeker kracht hoe voel je je ? heb je pijnlijke billen? Valt het mee? vind je het een zware tocht ?
Wat eten jullie s avonds? Koken op een pitje ? Eet smakelijk voor straks en slaap lekker en goede reis morgen liggen jullie op schema?

Riesje

Wie ver reist kan veel verhalen.
Leuk hoor al jullie avonturen en dit is nog maar het begin.
Ik zal de weergoden toespreken om het rustig daar boven te houden.
Liefs, Riesje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!