jannyleenheer.reismee.nl

Van Remagen naar Koblenz.

Vanmorgen na goed geslapen te hebben weer op de fiets naar Koblenz. Het pad loopt langs de Rijn. We passeerden de kapotgeschoten brug en het museum. Geen tijd Arnold! Het water waar de zon op scheen kabbelende voor het oog langzaam naar Nederland. Leuk fietsen zo. Af en toe zwaar, want dan moet je een tunnel onderdoor en is het fiets af fiets op.

Hier rijden heel wat fietsers, ook een jonge vrouw op weg naar Mainz voor het vieren van een verjaardag.

In Andernach dronken we na anderhalf uur fietsen koffie. Een gezellig oud centrum.

Rond één uur in Koblenz, waar we om twee uur de boot naar Boppard namen. Ik zit nu nog op de boot. Prachtige tocht, er valt veel te zien. Het verslag alvast tussendoor. Straks worden we opgehaald door mijn penvriendin Gaby. Wordt vervolgd.

Ellis en thieu rutten

Voor ons heel bekend gebied !

Marion

Heel mooi gedaan. Koblenz al bereikt. Wij vandaag in Wietmarschen gewandeld en,,,,torte gegessen! ??

Jeannet

Leuk om je penvriendin te ontmoeten!

Henriette Beukert

Steeds meer respect voor jou. En wat ontzettend leuk om jouw verslag te lezen. Leest echt als een spannend boek?. En we zijn uiteraard weee benieuwd waar je morgen bent.

Maarten

Oké Ik hou jullie in de gaatten nu dat ik op de blog kunt over jullie avonturen lezen . Groetjes uit Leeuwarden

Riesje

Heerlijk lijkt me zo'n boottocht en leuk dat je eindelijk je penvriendin ziet.
Hartelijke groet, ook aan Gerda.

Elvira

Jeetje wat gaan jullie hard! Zo ver al in zo weinig dagen! Ongelooflijk! Je zegt dat je goed geslapen hebt in het pension. Hoe waren je eerste nachten in de tent? Zo te horen geniet je er van! Nog veel plezier jullie twee en ook ik kijk elke dag uit naar je reisverslag. Dikke kus, ook voor Gerda XX

Hetty en Renée

Wat gaan jullie snel. Petje af! Mooie foto's en leuk geschreven.

Marion

Leuke ervaring weer. En in een mooie omgeving zo langs de Rhein. Blijf genieten!!? ?‍♂️?‍♀️??

Gert

Prachtig verwoord en geschreven janny ! Groet vanuit de usa ! Nog heel veel fietsplezier !