jannyleenheer.reismee.nl

Dag twee

Aangekomen op camping in Effeld. Duitsland. Na het ontbijt in Grubbenvorst kwamen we na twee keer een verkeerd rondje te hebben gereden op de goede weg. Eerst Venlo. Flat met verticale beplanting. Door naar Kessel. Mooi oud centrum. Met de pont overgestoken. Via Swalmen in Roermond, waar we het centrum hebben bekeken en Belgische frieten hebben gegeten. Door het Nationaal Park de Meinweg. Bossen,maïsvelden, agrarisch gebied. Voor we het wisten waren we in Duitsland. Biertje bij de camping, 60 km. Veel wind de hele dag,bewolkt, later zon. Op de camping was ook de mogelijkheid om te waterskiën. Via een draad. Erg leuk om te zien, vooral degene die het nog moesten leren. Beetje leedvermaak. Zo aan de kant te zitten en het zelf niet te kunnen. We zaten op het terras van de camping te smullen van een bord pasta met garnalen. En een glas witte wijn.

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Arnold

Heel mooi; het schiet dus al aardig op.....
Ik zie op Google Earth de camping aan de Effelder Waldsee; kun je mooi even zwemmen.
Groetjes
Arnold

Mark

Nou mam, schiet lekker op, nu al Duitsland! Lekker bezig!

Is het gezellig? Heb je ook al foto's geplaatst?

Iig fijne avond en succes morgen!

Kusjes, Mark

Marion

Gelukkig geen 90 km. Maar toch wat extra's gefietst in het begin. Wennen de benen al aan dat ronddraaien?
Geniet van de mooie Eiffel en slaap lekker straks.❤?

Henk en Bianca

Beste Janny en Gerda, jullie zijn dus al in Duitsland en al 2 mooie fietsdagen/routes gehad. Heel veel succes toppers en geniet van de mooie omgeving!

Marja en Eric,

Gelukkig droog geweest heel leuk om jullie te volgen succes morgen slaap lekker en goed straks kussss

Loura

Onze topografische kennis gaat met sprongen vooruit ? Plaatsjes waar je misschien het bestaan niet van af wist, gaan jullie nu ontdekken. En met de fiets zie je zoveel meer details. Mooi hoor. Zo'n flat met beplanting zie je gelukkig ook steeds meer. Fietse allebei vandaag.

Ellis en thieu rutten

Jullie schieten al op.
Fiets maar onvervaard Door dan komt de horizon dichterbij.

Riet

Dag Twee, genoegelijk reis ik met jullie mee....dag twee

Tia

Wat gaan jullie snel, hebben jullie fietsen een motertje ?

Hetty

Wat een kanjers zijn jullie. Zelfs nog tijd om dingen te bekijken en de dag te vieren met een pilsje op een terras.